آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی در تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و کرج

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی در تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و کرج

امنیت در ساختمان سازی

 امنیت در ساختمان سازی

سازه ساختمان :

 اصولا‌ می توان ساختمان ها را از‌ نظر‌ سازه ای بـه دو الگـوی اسـکلت دار و بدون اسکلت تقسیم نمود که‌ بالطبع‌ ، الگوی اسکلت  پایدارتر اسـت . تـخریب ساختمان‌ های‌ اسکلت دار کمتر به صورت‌ متلاشی‌ شدن کل سازه رخ می دهد. بلکه بیشتر بسته بـه شـیوه ساخت اسکلت‌ ، چند‌ حالت کلی رخ می دهد‌:

بخشی‌ از‌ اسکلت آسیب دیده‌ و بـقیه‌ اسـکلت سالم می ماند‌.

بخشی‌ از اسکلت آسیب مـی بـیند و بـه علت فشار توده ساختمانی بقیه اسکلت بـه زیر‌ کـشیده‌ می شود.

این حالت هم که‌ بیشتر‌ بر اثر‌ انفجار‌ بسیار‌ قوی به وجـود مـی‌ آید واژگونی اسکلت ساختمان (آوار یکجا)

بـه سـمت معبر یا سـاختمان هـای مـجاور است .

 شیشه های ضدضربه ، شیشه های چند لایه هستند که مطابق بـا نـیاز خـاص و بر پایه محاسبات مهندسی طراحی و تولید می شوند. در ساختمان های تجاری ، اداری ، بانک ها‌، ساختمان‌ های مـسکونی ، فـرودگاه ها، ویترین ها، فروشگاه های بزرگ و به طور کلی اماکنی که نـیازمند امـنیت و حـفاظت در برابر سرقت مسلحانه ، اغتشاش ، انفجار‌، زلزله‌ و... می باشد، می توان از‌ این‌ نوع شیشه ها اسـتفاده نـمود

 کارآیی شیشه های ضدحریق به حفظ یکپارچگی شیشه ها در هـنگام آتـش سوزی است ؛ بهترین‌ عملکرد‌ که می تواند فضای‌ مجاور‌ را برای مدت زمان معینی ایمن و سرد نـگاه دارد. در این وضـعیت شیشه ها تا مدت زمان کافی نه تنها یکپارچگی خود را حفظ مـی کـنند، بلکه از انتشار گازهای‌ داغ‌ و حرارت جلوگیری مـی کـنند

 جای شیشه های سنتی ، نصب چارچوب هـای فـلزی برای پنجره ها، نصب حفاظ پنجره برای پنجره های طبقات زیرزمین و همکف ، طراحی پنـجره هـا به صورت عمودی‌ تا‌ افـقی  بـه‌ منظور کـاهش دید از بـیرون بـه درون ساختمان  از جمله موارد قابل توجه در کـاهش خـسارت پذیری‌ نمای ساختمان ها است . شایسته است تا جای ممکن از پنجره‌ هایی‌ بـا‌ عـقب نشینی و شکل عمودی در نما به صـورتی که ضمن هماهنگی بـا ویژگـی های اقلیمی و کاهنده سطح ‌‌دید‌ از بـیرون بـه داخل ، استفاده شود ، ضمنا در این حالت پنجره‌ ها‌ آسیب‌ پذیری کمتری در برابر زلزله خـواهند داشـت .

پنجره های مقاوم در بـرابر آتـش‌ ، عـمودی ، تورفته و حفاظ دار، ضـریب امـنیت ساختمان را ارتقا می دهـند

 پله ها و راهروها:

اصولا اگر طراحی ساختمان به گـونه ای بـاشد کـه ورودی ، هم سطح با زمین بوده و حداقل نـیاز بـه‌ راه پله بـاشد، نـه تـنها در شرایط بحران بلکه در شرایط عادی نیز آسودگی بیشتری را برای ساکنان به همراه دارد.

لازم است در ساختمان ، کنار آسانسور نیز راه پله‌ تعبیه‌ شود‌ و غیر از قرارگیری پله های‌ فرار‌، باید‌ عرض پله هـای معمولی نیز بیشتر از حد استاندارد منظور شود. هر راه پله باید دست کم ١١٠ سانتیمتر عرض مفید‌ داشته‌ باشد‌؛ مگر آنکه مجموع تعداد متصرفان تمام طبقات استفاده‌ کننده‌ از راه پله ، کمتر از ٥٠ نفر باشد که در آن صـورت ، عـرض مفید می تواند به حداقل ٩٠‌ سانتیمتر‌ کاهش‌ داده شود

همچنین هر راه پله باید دست کم ٢٠٥ سانتیمتر تا سقف بالای خود ارتفاع داشته‌ و بـین‌ هـر‌ دو پاگرد متوالی آن حداکثر فاصله قائم ٣٧٠ سانتیمتر باشد .

 از دیدگاه حفاظت ، اولین هدف طراحی ساختمان ها دو چیز‌ است‌ : اول ، طراحی ساختمان های ایمن ؛ به صورتی که در هنگام زلزله تخریب‌ نشوند‌. دوم‌ ، فراهم سازی امکان نجات ساکنان ساختمان از حادثه .

سیرکولاسیون داخلی سـاختمان بـاید دستیابی بـه این‌ اهداف‌ را‌ تسهیل نماید. در سطح عملکردی ، لازم است تا بخش های پر رفت‌ و آمد‌؛ نظیر مغازه ها، لابی هـا، محل تجمع ، پارکینگ ، مخازن و ... به دور از بخش های امنیتی و فرماندهی‌ ساختمان‌ واقـع شـوند به عبارتی اتاق هایی با‌ عملکرد‌ فرعی و خدماتی در پیرامون پلان ساختمان ، جانمایی‌ شوند‌.

میبردم دلیل بردم

شادمهر چرا تو جنگی

دلیل خودکشی زهره فکور صبور

صبح بخیر تنها دلیل حال خوبم

اولین کاری که باید در مواجهه با استرس انجام داد، کدام است؟

مستوران یعنی چه

منعزل یعنی چه

این کار ضمن‌ دور‌ ساختن خطر از قـسمت هـای‌ اصـلی‌ ساختمان ، موجب‌ استحکام‌ بیشتر‌ سازه ساختمان و جلوگیری از فروپاشی ١ آن‌ در‌ مواقع زلزله یا آتش سوزی می شود . همچنین بـخش های حساس ساختمان‌ نباید‌ بالا و یا پایین بخش های پر‌ رفت و آمد واقع شود‌. فـضاهای لابی و بخش تجاری‌ بـاید‌ دعـوت کننده اما واپایش شده باشند و با رعایت تمهیدات امنیتی با سایر فضاها‌ ترکیب‌ شوند. برای استحکام بیشتر محل‌ های‌ تجمع‌ و لابی در طبقه‌ همکف‌ ساختمان های مهم می‌ توان‌ از بتون تقویت شده بـهره برد.

گزینه‌ های مختلف چیدمان راهرو‌، ساختمان اصلی و بخش های فرعی تفکیک شده : در این گزینه ، بخش های عـمومی‌ از‌ قـسمت های مهم ساختمان جدا هستند‌.

جدا‌ شده‌ و بیرون‌ گرا‌: در این گزینه‌ ، بخش‌ های عمومی از بخش های حساس ساختمان توسط یک دیوار محکم و با حداقل منفذ جداشده است‌ . بخش‌ های‌ دارای ساکن و تأسیسات مهم پشـت بـه پشت‌ این‌ دیوار‌ نیستند‌.

بیرون‌ گرا‌ و در عین حال جدا نشده : در این گزینه ، بخش های عمومی در حالی که در فضای کاملا مجزا قرار ندارند (مثلا احداث موانع فیزیکی و دیوار) از بخش‌ های حساس ساختمان مـتمایز هـستند. این نوع چیدمان برای ساختمان های چند طبقه که در طبقه همکف ، راهرو (لابی ) دارند مناسب است .

تأسیسات ساختمان‌ :

اولین‌ هدف در طراحی سامانه مکانیکی ساختمان ، باید این باشد کـه در برابر عوارض ناشی از وقـوع بـحران های طبیعی   به مجموعه ، ساختمان ماندگاری خوبی برای حفظ حداقل‌ های‌ سطح زندگی داشته باشد. به عبارتی سامانه های تأسیساتی آن ، پایا و سریعا قابل احیا باشد. از این منظر و در چارچوب تمهیدات صرفا سـاختمانی - و نه مکانیکی - می توان به عدم جانمایی‌ خطوط‌ ، لوله ها‌، کنتورها پست ها و محورهای تأسیساتی در نمای بیرونی ساختمان اشاره نمود

پیمانکار خاکبرداری در اصفهان


پیمانکار خاکبرداری در اصفهان

خاک برداری به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که برای آماده‌سازی زمین برای ساخت راه، ساختمان و فعالیت‌های عمرانی انجام می‌شوند و معمولاً همراه با خاک‌برداری، جابجایی خاک می‌باشد.

شرکت خاکبرداری و خاک ریزی در اصفهان ،خاکبرداری در اصفهان با بیل مکانیکی ،بلدزر،لودر،خاکبرداری با بابکت،خاکبرداری ساختمان و زمین های سنگی توسط پیمانکار خاکبرداری در اصفهان
تلفن تماس پیمانکار خاکبرداری در اصفهان: آقای میرزاخانی  ۰۹۱۷۲۶۱۸۴۷۹

نقاشی و کناف ساختمان در اصفهان

رنگ و نقاشی دیوار های داخلی ساختمان با انواع رنگ روغن ،پلاستیک ، فلزی ، چوب، بلکا،کنیتکس و بتونه کاری و کناف کاری در اصفهان
پتینه کاری دیوارهای ساختمان در اصفهان  توسط نقاش ماهر ساختمان،پتنه کاری روی سنگ،سیمان،گچ،چوب برای دیوار و سقف و پشت شومینه و دیوار پشت تلویزیون.
برا دریافت اطلاعات تماس روی عبارت نقاش ساختمان در اصفهان کلیک کنید
پتینه کاری در اصفهان

پتینه یک لایه نازک است که به شکل های مختلف بر روی سنگ، برنز،مس و فلزات مشابه، بر روی مبلمان چوبی و سایر سطوح قرار می گیرد و توسط گروه خدماتی نقاشی ساختمان در اصفهان قابل انجام است

در روش های سنتی نقاشی ساختمان مانند رنگ روغن یا کاغذ دیواری، طراح محدود به استفاده از مدل های از پیش طراحی شده توسط کارخانه بود و امکان اعمال خلاقیت بسیار ناچیز بود و دست طراحان بسته بود اما پوشش های جدید این قابلیت را که هر فردی بتواند حس و تفکر و سلیقه ی خود را در خانه یا محل کار به کار ببرد را فراهم نموده، یکی از این پوشش ها رنگ دکوراتیو یا همان پتینه می باشد.

پتینه یکی از تکنیک های مدرن در نقاشی ساختمان است که قابلیت اجرا بر روی سطوح مختلف از جمله دیوار، سقف، سطوح فلزی،پارتیشن ها و ... را دارد. این تکنیک پرطرفدار می تواند دیوار ساده ساختمان شما را به دیواری زیبا و چشم نواز تبدیل کند. هنرمندان و فلزکاران اغلب و عمداً پتینه را به طرح اصلی و دکوراسیون هنری و مبلمان اضافه می کنند و یا از پتینه برای شبیه سازی اشیای جدید به اشیای قدیمی و عتیقه استفاده می کنند. این فرآیند distressing(قدیمی سازی) نامیده می شود. به این شیوه حس زیبایی شناختی سنتی انسان در دنیای مدرن امروز زندگی می شود.

پتینه را می توان در دو گروه رنگ و بافت تقسیم بندی کرد. هر گروه نیز دارای صدها رنگ و نقش زیبا و چشم نواز است.

در فلزات، پتینه پوششی از ترکیبات شیمیایی مختلف از جمله اکسیدها، کربنات ها، سولفیدها یا سولفات است که بر روی سطوح در مقابل عناصر جوی(اکسیژن، باران، باران اسیدی،دی اکسیدکربن،ترکیبات گوگرد دار) فرم داده می شود. یک مثال متداول از آن زنگ زدن آهن یا فلزات است در معرض اکسیژن است که با رنگ کردن می توان جلوی این عمل را گرفت.

پتینه کاری در اصفهان به صورت پتینه برجسته یا پتینه غیربرجسته انجام می شود. همچنین پتینه ابر و باد، پتینه طرح ترک، پتینه طرح چوب ،پتینه طرح سنگ و انواع دیگر پتینه زیبایی خاص خود را داشته و انرژی مثبتی را در ساختمان جاری می سازد.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای سنگی ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای سنگ های ظریف و قیمتی ساختمانی هر عدد پیچ رولپلاک 1000 تومان است و برای سنگ های تیشه ای یا معمولی هر عدد پیچ و رولپلاک  850 تومان است. توجه داشته باشید که این قیمت پایه است و ممکن بسته به شرایط خاص کار در ارتفاع این قیمت تغییر کند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان قیمت مشخصی ندارد و قیمتهای پیچ رول پلاک بستگی به عوامل زیر بستگی دارد

 نوع سنگ نما و حالت تخریب شده سنگ اجرا شده ، نمای مذکور و متریال مصرفی ، قیمتهای پیچ رول پلاک نما بستگی به کوچکی ساختمان دارد که دراین جا قیمت چکی و توافقی با کارفرما انجام میشود.
قیمت پیچ رول پلاک نما ؟ اگر نمای ارتفاع و بر و وسعت زیاد با ارتفاع زیاد باشد قیمت بصورت دانه ای انجام میشود.
نوع سنگ ؟ مثلا یک نوع سنگ گرانیت بسیار محکم میباشد و از نظر وزن از همه نوع سنگهای دیگر سنگینتر میباشد.
درحین انجام کار فشار شدید به دریل وارد نموده و شکستن مته های الماسه در این نوع نما بالا میباشد یه قیمت چند درصدی بالاتر از بقیه سنگها میباشد
نوع طرح نما عوامل مهم در قیمت میباشد .مثلا نمای مورد نظر اگر برجستگی زیادتر داشته باشه و قطر آنها  ۵سانت و۷سانت و۱۰سانت باشد وقت و زمان بیشتری میبرد و احتمال ریزش این نوع طرحها در نماها بیشتر است و خطرات ناشی از احتمال وقوع حادثه ۹۹درصد میباشد و قیمت چند درصدی با سایر نوع طرحهای نما بشتر میباشد.
نوع خسارت و تخریب ریزشهای سنگ نمای مورد نظر
بعضی از نما به هر علتی یا با نوع متریال مصرفی بکار رفته در نما و یا تنظیم نسبت سیمان و ماسه و یا نسبت گرما و سرما و ارزانی نوع سنگ (چینی و مصنوعی و سرامیکی) و یا ارزانی بیش از حد اجرای نما توسط پیمانکار به بنا ،و چون اجرا کننده برای اینکه پروژه باصرفه باشه و ضرر نبینه سنگ نما رو با چسب و سرعت بالا جمع میکنه این عوامل در  اجرای کار و تخریب زود هنگام نما بستگی به سزایی دارند.
قیمت پیچ رول پلاک با متریال مصرفی؟
دراین نوع از اجرای کار   پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران قیمتهای متریال برای پیچ رول پلاک متفاوت میباشد متریال از نوع پیچ رول پلاک با مارکها و قیمت های گران و ارزان بسیاری در بازار مواجه میشوید .
که آیا پیچ واقعا مقاوم است زنگ نمی زند کج نمیشود و توانایی تحمل وزن سنگ نما را در دراز مدت دارد این سوالات رایج یک کارفرما میباشد که ما پاسخگوی ذهن شما هستیم و از متریال عالی وبا کیفیت استفاده خواهیم کرد.
در کل عوامل فوق نقش مهمی در قیمت های کار پیچ و رولپلاک نما بدون داربست دارند.
فاصله استاندارد هرپیچ در نما ۲۵ تا ۴۰سانتی متر میباشد و اندازه عمق سوراخ به مهارت و تجربه طناب باز دارد که مته خود را با سایز پیچ  مطابقت میدهد.
و قیمتهای پیچ تعداد بالا بصورت عددی و هر دانه پیچ به قیمت پایین  ۹۰۰تا ۱۵۰۰متغییر میباشد ساختمان های کوچک را بررسی میکنیم و  قیمت به صورت توافقی میباشد

جهت مشاوره و خدمات پیچ و رولپلاک نما با شماره های زیر تماس بگیرید

خسروی: ۰۹۱۲۹۳۱۴۲۶۴     ۰۹۳۵۱۶۳۰۵۳۰

کلاس زبان انگلیسی در اصفهان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی  ویژه آموزش حرفه ای و متفاوت در سه سطح  مقدماتی  ،متوسطه، پیشرفته

خدمات حسابداری در اصفهان

حسابدار در اصفهان

خدمات مالیاتی در اصفهان

تدریس خصوصی حسابداری در اصفهان


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان توسط مدرس با تجربه زبان انگلیسی برای آموزش فشرده مکالمه زبان انگلیسی در کلاس های کاملا خصوصی یا نیمه خصوصی با قیمت های مناسب

بهترین  استاد زبان خصوصی در اصفهان  خانم بهاره مساعلی دارای  مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، مدرس با تجربه  اموزشگاه رشد اصفهان –،نیکان،ثریا،پارمیس،زبانسرا،جهاددانشگاهی وهمینطور در مدارس علیه –نوید ، بهاره مساعلی معلم خصوصی زبان در اصفهان با 10سال  سابقه تدریس در اموزشگاهای مختلف در شهر اصفهان

جهت اطلاع از قیمت تدریس خصوصی زبان در اصفهان و شرکت در کلاس ها با تلفن زیر تماس بگیرید