آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی در تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و کرج

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی در تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و کرج

راهنمای خرید درب ضد سرقت

احساس نیاز به به حفاظت از منزل، محل کار، و دارایی های موجود در محل ما را بر آن میدارد تا دست به اقدامات حفاظتی پیشرفته تری برای حفظ اموال و دارایی های خود بزنیم. بنابراین، یکی از کارآمدترین و کم هزینهترین روشهای امنیتی به موازات تغییر رویکرد ساختمان سازی از روشهای سنتی به صنعتی، استفاده از درب های ضد سرقت است. در همین راستا، در این مقاله به معرفی این دربها همراه با ذکر انواع، ساختار، مزایا، و در نهایت پرسشهای مهمی که هنگام خرید و سفارش درب ضدسرقت ممکن است برای مشتری ایجاد شود، پرداخته شده است.

 

درب  آکاردئونی
















چرا ما به درب ضد سرقت نیاز داریم؟

امروزه با افزایش آمار جرائم و سرقت، نیاز روزافزون برای سیستمهای حفاظتی امنیتی پیشرفتهتر برای حفاظت از منزل یا محلکار و نیز داراییهای موجود در محل به شدت احساس میشود. بسیاری از سارقان ترجیح میدهند از درب جلویی برای سرقت اقدام کنند، همچنین با توجه به هزینه بالای دزدگیرهای هشداردهنده برای منازل شخصی و امکان قطع سنسورهای حساس به حرکت و نور توسط سارق نصب درب ضدسرقت روش حفاظتی بسیار مناسب، کم هزینه و پرمنفعتی است در عین اینکه مانع از پرداخت هزینه های ماهیانه سیستم های هشدار در دراز مدت میشود. علاوه بر این، بسیاری از سارقان ترجیح میدهند به جای ورود به محلهای مجهز به این نوع از دربها هدف ساده تری را برای سرقت انتخاب کنند. البته کاربرد یک درب ضد سرقت فقط در مورد درب ورودی نیست بلکه میتوان از آنها در زیرزمینها، مسیرهای فرار، و محلهای امنیتی از جمله خزانه بانکها استفاده کرد. است و Anti-Theft Door شایان ذکر اینکه معادل انگلیسی دقیق درب ضد سرقت درب ایمن/ ( Security Door این در حالی است که در کشورهای خارجی عبارت امنیتی( برای این منظور رایج است، با اینحال در این متن نیز از ترکیب "درب ضد سرقت" متداول در فارسی استفاده خواهد شد.

انواع درب ضد سرقت

همانطور که اشاره شد درب ضد سرقت مانع از ورود غیر مجاز مزاحمان و سارقان است. مضاف براینکه این نوع درب از مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت آب و هوایی برخوردار است که به این ترتیب میزان حفاظت بالاتری نسبت به درب معمولی دارد. دربهای ضد سرقت معمولاً به دو گروه اصلی تقسیم میشوند: نوع اول دربهای فولادی با ظاهری مشابه آهن نرم هستند که در آنها نوعی شیشه حرارت دیده نیز تعبیه شده است. نوع دوم درب هایی هستند با ظاهری مشابه درب های معمولی چوبی یا فایبرگلاس. علاوه براین، برای تضمین امنیت بیشتر از یک درب نمایشی ضدسرقت نیز میتوان استفاده کرد. وجه تمایز این دربها که معمولاً از فولاد، چدن، یا دیگر فلزات سخت ساخته شدهاند حالت مشبک آنها است که گاهی ساده و در برخی موارد به صورت تزئینی هستند که در این صورت علاوه بر جنبه حفاظتی به نمای ساختمان نیز میافزایند.نوع دیگری از آن ها هم درب آکاردئونی آهنی است که میتوان بر روی همه در های چوبی و ام دی اف نصب کرد.

 

ساختار یک درب ضد سرقت

دربهای ضد سرقت معمولا داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارند که عملا احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله ای را غیرممکن میکند در عین اینکه مانع از فرورفتگی درب در اثر ضربه محکم میشوند. قفل ها و یراق آلاتی که در این دربها به کار میروند با دربهای معمولی بسیار متفاوتاند، به این معنی که از دو یا سه قفل برای متصل کردن لنگه درب به چارچوب استفاده میکنند. در قسمت داخلیتر عایقهای صوتی به هر دو طرف درب اضافه شدهاند و در انتها هم از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده طرحدار، ساده و برجسته است که MDF شده است. رویه این درب ها هم معمولا به صورت رنگ یا ۸ ۱ MDF ضخامتهای تا ۴ میلیمتری دارند و این روکشهای قابل نصب هستند. PVC روکش

غیر از مواد به کار رفته در ساختار درب ضد سرقت نصب ابزار اضافی روی این دربها از جمله استفاده از لنز چشمی، زنجیر، چفت، و نیز نصب پیچ لولا )پیچ بلندی که مانع از هل داده شدن در به سمت داخل میشود( برای امنیت بیشتر امکانپذیر است. کیفیت قفل درب نیز برای افزودن امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین دربهای ضد سرقت نمونههایی هستندکه سارقان از تخریب و باز کردن قفل های نصب شده بر روی آنها ناتوان بمانند. پس هر دربی حتی اگر از فولاد نفوذناپذیر هم ساخته شده باشد در صورت نداشتن قفل ضد سرقت مناسب تفاوتی با یک درب )ANSI( چوبی معمولی ندارد. به این منظور مؤسسه ملی استاندارد ایالات متحده استانداردهایی را برای طبقهبندی کیفیت قفل درب ارائه کرده است. برخی از قفلها دارای کلید مخصوصی هستند که فقط توسط شرکت سازنده قابل کپیبرداری میباشند که به این ترتیب جز با اجازه صاحب کلید امکان کپی کردن کلید وجود ندارد. قفلهای بدون کلید نیز در بازار موجودند که برای ورود از طریق آنها از یک کد عددی با قابلیت تغییر استفاده میشود. گزینه دیگر قفل هایی هستند که کلید آنها اثر انگشت فرد است. این نوع قفل دارای قیمت بالایی است، اما به خاطر منحصر به فرد بودن اثر انگشت از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

مزایای درب ضد سرقت

•نیاز سارق به ابزار پیچیده برای باز کردن قفل درب به خاطر مقاومت آن در برابر برش و فشار؛ که این امر باعث میشود سارق برای عدم جلب توجه تلاشی برای ورود از طریق این نوع درها نکند. • عایق بودن نسبت به صدا، و نیز حرارت، سرما، گرما، و رطوبت که باعث دوام و مقاومت این نوع از دربها در برابر شرایط مختلف آبوهوایی میشود. • ماده مورد استفاده در اکثر این دربها، که از آهن یا فولاد آبدیده است، نسبت به آتشسوزی مقاوم است. • قفل ها و یراق آلات به کار رفته در این درب ها که معمولاً از نوع گاو صندوقی هستند. • جذابیت بصری این دربها به خاطر تنوع مدل و رنگ. • جوش چارچوب این دربها به نحوی است که ورود و خروج وسایل چرخدار از جمله صندلی چرخدار از طریق آنها ساده است. • امکان نصب درب ضد سرقت روی چارچوب های قدیمی بدون نیاز به اعمال تغییرات روی چارچوب در صورت استاندارد بودن ابعاد آن و در غیر اینصورت نصب در با برداشتن چارچوب قدیمی با کمترین آسیب ممکن به دیوارهای طرفین.که در های اکاردئونی اهنی از این نوع است • در نهایت اینکه درب های ضدسرقت به علت دارا بودن قفل و یراق ویژه و همچنین رنگ کارخانه ای علاوه بر ایمنی بسیار بالا، موجب صرفه جویی چشمگیری در وقت و هزینه خواهند شد.

 

پرسش های مهم هنگام خرید درب ضد سرقت

 با توجه به تنوع دربهای ضدسرقت موجود در بازار ممکن است سؤالاتی برای ما ایجاد شود که چه نوع دربی پاسخگوی نیاز ما بوده و کیفیت آن بهتر است به چه صورت باشد تا متناسب با هزینه ای که پرداخت میکنیم بیشترین میزان بهره وری را به دست آوریم در ضمن اینکه مشتری قبل از پرداخت هرگونه هزینه ای حق دارد اطلاعات کاملی در مورد محصولی که خریداری مینماید داشته باشد. به این ترتیب در ادامه به این سؤالات پرداخته میشود

1. از کجا بهتر است درب ضد سرقت را خریداری کنیم؟

اولین سؤالی که پیش از خرید درب ضد سرقت مطرح میشود این است که از کدام سازنده یا واردکننده باید درب را تهیه نماییم ؟ به طور عمده دربهای ضد سرقت موجود در بازار ایران یا تولید داخل و یا وارداتی از کشورهای ترکیه و چین هستند(. نکته مهم در این مورد اعتبار و خوشنامی شرکت سازنده و یا توزیع کننده دربه ای وارداتی است. سابقه شرکت تولید کننده یا وارد کننده، ظرفیت رشد سالیانه میزان تولیدات، جوایزی که یک شرکت به خاطر رضایتمندی مشتریان، ارائه خدمات پیش از فروش، نصب، پس از فروش و نیز کیفیت محصولات خود دریافت کرده، رعایت آخرین استانداردهای روز جهانی توسط سازنده از جمله استاندارد دربهای CE و استانداردهای دربهای ضد سرقت ISO و 9001 TSE ضد سرقت ترک اروپا، در دسترس بودن دفاتر نمایندگی شرکت، ارائه مشاوره توسط کارکنان به مشتری، داشتن وبسایت و ارائه اطلاعات مربوط به انواع محصولات، مشخصات و قیمت در وبسایت، ارائه ضمانتنامه به مشتری هنگام خرید محصول، و تحویل سریع محصول با کیفیت از ویژگیهای مهم برای یافتن یک شرکت معتبر و قابل اظمینان هستند.

2. چه نوع درب ضد سرقتی نیاز ما را برطرف میکند؟

جواب این سؤال در درجه اول به میزان نیاز ما به امنیت و سپس به شرایط اقلیمی محل مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال، درب ضد سرقت مورد نیاز برای اماکنی همچون ویلاها،کارخانه ها، و اداراتی که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند باید از استحکام و کیفیت بالاتری برخوردار باشد. به عبارت دیگر میتوان برای محیطهایی که امکان ایجاد سروصدا به هنگام تخریب درب برای سارق وجود ندارد مانند آپارتمان ها، از دربهای ساده فلزی متشکل از دو لایه ورق سخت در دو طرف درب و یک لایه میانی به عنوان عایق صدا و دما، استفاده کردم "درب آکاردئونی" در محیط هایی چون خانه های ویلایی، کارخانه ها و انبارها که سارقین میتوانند با ایجاد سر و صدا به تخریب درب بپردازند، باید از دربهای ضد سرقت با لایه های فولادی ضخیم در دو طرف درب و لایه های میانی ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب استفاده نمود تا مانع از امکان نفوذ سارقین پس از تخریب لایه های سطحی درب شود. در این مورد درب های فولادی یا آهنی با ضخامت مناسب دارای قفل باکیفیت و استاندارد میتوانند پاسخگوی نیاز ما باشند. همانطور که در بخش انواع دربهای ضد سرقت ذکر شد دربهای ضد سرقت موجود در بازار ایران نیز شامل دو دسته دربهای ضد سرقت فلزی با رنگ کورهای و دربهای ضد سرقت دارای روکش ام دی اف یا اچدیاف میشود. برای اجتناب از تغییر رنگ درب در برابر هوای آزاد یا تابش آفتاب انتخاب دربی با روکش مناسب از جمله رنگ شده مناسبتر است. به توصیه متخصصان صنعتی یک درب فولادی MDFخوش ساخت که به درستی نصب شده از امنیت بالایی برخوردار است. برای مناطق نزدیک به دریا نیز که دارای رطوبت بیشتری هستند، برای جلوگیری از زنگ زدگی لازم است درب فولادی آبدیده )گالوانیزه( و با پودر محافظ پوشیده شده باشد. از سوی دیگر انتخاب دربهای ضد سرقتی که در آنها پشم سنگ و دیگر عایقهای هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکانهای صنعتی یا مرطوب و یا در مورد عایق صوتی به طور ویژه برای مکانهایی از قبیل سالنهای کنفرانس به کار برده میشوند، میتواند انتخاب مناسبی برای اینگونه مکانها باشد.

3. چه نوع قفلی برای حفظ امنیت مناسبتر است؟

قفل دربهمانطور که در قسمتهای نیز قبلی اشاره شده درب ضد سرقت هرقدر هم با کیفیت و مستحکم باشد بدون قفل مناسب و مقاوم با دربهای معمولی تفاوتی ندارد. بهترین و مرغوب ترین دربهای ضد سرقت هم نمیتوانند کاملاً تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند اما بهترین درب ضد سرقت دربی است که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شود و مرغوبترین قفل ضد سرقت برروی آن نصب گردد که در این صورت میتوان آن را درب ایمنتری نسبت به درب معمولی دانست. لازم به ذکراست در صورتی که آلیاژ زبانه قفل مناسب نباشد شکنندگی آن بالا خواهد بود. برخی از قفلها دارای محافظی هستند که سیستم هرز گرد جهت جلوگیری از سوراخ کاری توسط مته و مقاوم به برش و اسید میباشد. برخی از انواع سیستمهای قفل نیز تا 5 سال دارای ضمانت تعویض رایگان برای کلیه دربها هستند. از سوی دیگر، لازم است در هنگام خرید و سفارش دربهای ضد سرقت از استاندارد بودن قفل ها و مواد به کار رفته درآنها در برابر حرارت اطمینان حاصل شود. زیرا هنگام آتش سوزی ممکن است درب ضد سرقت قفل شده که این مشکل بیشتر به خاطر استفاده از مواد و آلیاژهای غیر استاندارد در ساخت برخی از این دربها است. قطعا این مسأله دسترسی آتش نشانان را به داخل خانه در حال حریق یا خروج افراد را از محل آتش سوزی غیرممکن میسازد.

4. ضخامت درب ضد سرقت به چه میزان اهمیت دارد؟

 یکی دیگر از نکات قابل توجه هنگام خرید درب ضد سرقت مناسب بودن ضخامت درب است. برای مثال اگر ضخامت ورقه رویه درب کم باشد با کوچکترین ضربه در سطح درب فرورفتگی ایجاد میشود، در ضمن اینکه میتواند موجب ناهموار شدن سطح درب شود که البته استحکام شبکه فلزی میانی درب و نوع ماده پرکننده میانی نیز در این امر مؤثر هستند. همچنین در صورت پایین بودن ضخامت ورق رویه درب ضد سرقت امکان خم کردن لنگه درب به وسیله اهرم وجود خواهد داشت و این مسئله در امنیت درب ضد سرقت مؤثر خواهد بود. ضخامت ورق رویه درب ضد سرقت باید صرفنظر از ضخامت رنگ روی در لحاظ شود که حداقل 0 میلیمتر میباشد. سؤال دیگری که در راستای همین پرسش / ضخامت مناسب 8 ممکن است برای برخی از افراد مطرح شود این است که آیا داشتن اطلاعات در مورد وزن درب مهم است و یا به عبارت دیگر وزن بیشتر درب نشان از کیفیت بهتر دارد یا خیر. واقعیت امر آن است که نکته مهم همان ضخامت درب ضد سرقت است، که شامل ضخامت ورق رویه درب میشود، که در بالا توضیح داده شد

بهترین ماده میانی پرکننده درب ضد سرقت چیست؟

 ماده پرکننده فضاهای خالی میان شبکه فلزی درون دربهای ضد سرقت انواع مختلفی با ویژگیهای متفاوت دارد و از دو جنبه میتواند دارای اهمیت باشد. همانطور که در جواب پرسش قبل نیز به آن اشاره شد ماده پرکننده درون درب ضد سرقت احتمال فرورفتگی سطح درب بر اثر ضربه را کاهش میدهد. از سوی دیگر، برخی از مواد پرکننده که در ادامه به آنها پرداخته میشود علاوه بر خاصیت فوق، عایق حرارت نیز هستند که این منجر به حفظ گرمای محیط درون میشود. برای مثال ماده میانی پرکننده هانیکام 1 در مواردی مناسب است که عایق حرارت بودن درب ضروری نباشد زیرا این ماده به هیچوجه عایق حرارت نیست. در صورتیکه دربهایی که در آنها پلیاستر 2 به کار رفته عایق حرارت و نیز رطوبت هستند. دربهای حاوی پلیاورتان 3 عایق بسیار خوبی برای حرارت هستند در عین اینکه عایق رطوبت نیز هستند. اما نکته منفی در مورد این ماده این است که انتشارگاز گلخانهای از پلیاورتان اثرات مخرب زیستمحیطی به همراه دارد علاوه بر اینکه از خاصیت عایق بودن آن نیز میکاهد. استفاده از فولاد سخت در هسته درب نیز برای دربهای پرترددی که جنبه زیباییشناختی نیز دارای اهمیت چندانی نیست میتواند ایدهآل باشد. در مورد برخی از دربها نیز که مقاومت آنها در برابر آتشسوزی مهم است نوعی ماده به کار میرود تا موجب تأخیر در انتقال حرارت شود. نکته قابل ذکر اینکه با باز کردن لنز چشمی درب میتوان از آن قسمت نوع ماده پرکننده میانی را تشخیص داد.

6. در مورد لولای درب ضد سرقت چه مواردی مهم هستند؟

 لولای درب ضد سرقت برای تأمین امنیت بیشتر باید درون چارچوب در پنهان باشد در ضمن اینکه کل فضای بین درب و چارچوب را پر کند تا امکان مشاهده فضای درون و نیز توانایی بازکردن درب با دیلم از سمت لولا برای سارقین از بین برود علاوه بر اینکه بر زیبایی ظاهری درب میافزاید. لولا به دو صورت کلی یافت میشود. یک نوع که یکسره است و به کل طول درب وصل میشود عمدتا برای دربهای بسیار سنگین به کار میرود تا از افتادگی درب به خاطر وزن زیاد در حین حفظ امنیت جلوگیری کند. در این حالت سارقین برای جدا کردن درب از لولا باید کل لولا را ببرند که این کار بسیار زمانبر بوده و لذا باعث میشود از سرقت از طریق درب مجهز به چنین لولایی صرف نظر کنند. در مورد لولاهای نوع دوم که به صورت یکسره نیستند حداقل از سه لولا برای یک درب باید استفاده شود، این نوع لولا یا مجهز به گل میخ است که گلمیخ مانع از قابلیت جدا شدن درب از لولا میشود و حالت دیگر این لولا بدین صورت است که پیچ لولا به درون لولا جوش خورده و ثابت شده و از بالا و پایین مسطح است. در مورد این نوع لولا درب باید حداقل سه لولا با پیچ های ثابت شده داشته باشد که به درون لولا جوش خورده و قابل برداشتن و شکستن نباشند.

7. باید در جستجوی چه نوع چارچوبی برای درب ضد سرقت باشیم و آیا میتوان از چارچوب قدیمی برای نصب درب ضد سرقت استفاده کرد؟

اکثرا چارچوب های درب ضد سرقت از فولاد، آلومینیوم یا نوعی آلیاژ فلزی ساخته شدهاند. از آنجایی که چارچوب های آلومینیومی و آلیاژی ضعیفتر از چار چوب های فولادی هستند، لازم است برای داشتن مقاومت مورد نیاز عریضتر از چارچوبهای فولادی ساخته شوند. آلومینیوم زنگ نمیزند اما از فولاد گرانتر است، بنابراین فولادی که با پودر محافظ ضد زنگ پوشیده شده باشد نیز با قیمت پایینتر و مقاومت 8 تا 10 سال در برابر زنگ زدن میتواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این در هنگام نیاز میتوان از پودر محافظ برای پوشاندن مجدد چارچوب استفاده کرد. در مورد نصب درب ضد سرقت روی چارچوب قدیمی اولین نکته این است که ابعاد دربی را که مایل به خرید آن هستیم و نیز ابعاد چارچوب قدیمی خود را داشته باشیم. اگر ابعاد داخلی چارچوب بین نیم تا یک سانتیمتر از ابعاد استاندارد درب مدنظر بیشتر باشد، به سادگی و بدون نیاز به اعمال هیچگونه تغییراتی میتوان درب را روی چارچوب قدیمی نصب کرد. در غیر اینصورت اعمال تغییراتی روی درب ضد سرقت و یا چارچوب، از جمله افزایش ابعاد درب )به ویژه در مورد دربهای چینی( با روشهای موجود به میزانی که برای تناسب با چارچوب قدیمی لازم است یا تغییر دادن ابعاد چارچوب بهطوریکه آسیبی به دیوارهای اطراف وارد نشود، لازم است.

هنگام نصب درب ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

براساس استانداردهای استرالیا هنگام نصب درب ضد سرقت فاصله بین درب ضد سرقت و چارچوب در محل قفل نباید بیش از 4 میلیمتر باشد. در مورد فاصله بین چارچوب و لولا حداکثر میزان این فاصله بین 4 تا 6 میلیمتر و در بقیه نقاط درب ضد سرقت، حداکثر فاصله مجاز بین چارچوب و درب 5 میلیمتر است. چارچوب در باید کاملاً تراز نصب شود و اگر مانعی وجود دارد باید قبل از نصب چارچوب برداشته شود. هنگام نصب درب نیز بهتر است پیش از هرکاری با باز و بسته کردن قفل از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود. پس از نصب در به صورت تراز نیز به منظور بررسی کارکرد صحیح درب لازم است مجددا درب را چند بار باز و بسته کرد. همچنین میتوان از نوار درزگیر دور درب ضد سرقت و چارچوب جهت عایق بودن درب استفاده کرد. با مطالعه موارد فوق الذکر و لحاظ کردن این اطلاعات در حین خرید و سفارش درب ضد سرقت مشتری میتواند با اطمینان خاطر به انتخاب درب ضد سرقت مورد نظر خود بپردازد.

 

دانلود کتاب راهنمای معلم فامیلی فرندز

کتاب کاربردی راهنمای معلم فامیلی فرندز

 کتاب معلم family and friends 1

سری کتابهای family and friends کتابهای بسیار قوی برای آموزش سطح نوجوان میباشند اینجانب راهنمای معلم جامع و قابل استفاده برای این سری از کتابها نوشته ام که در حال حاضر کتاب راهنمای معلم family and friends تمام شده است و در دسترس علاقمندان میباشد.در این کتاب به structure/collocation/phrasal verb/synonyms/antonym sتوجه ویژه شده است و این موارد برای تمام دروس به صورت جداگانه آورده شده است همچنین علاوه بر قسمت speaking کتاب سوالات conversation جدید طرح کرده ام که به زبان آموزان در یاد گرفتن مهارت speaking کمک میکند در ضمن هر دو ورژن کتاب هم British و هم American در تدوین کتاب در نظر گرفته شده است امیدوارم مورد توجه و استفاده مفید همکاران قرار گیرد.

تلفن 09137168752  

شستشوی مبلمان در منزل غرب تهران

مبل شویی در تهران

شستشوی مبل در منزل تهرانشستشوی مبلمان همواره یکی از دغدغه های زندگی امروزی است. اگر به دنبال خدمات شستشوی مبل در تهران  و یا خشکشویی مبلمان هستید. کافیست با شماره شعبات کارخانه قالیشویی  آدینه، در سراسر تهران، کرج، لواسانات، شهریار، اندیشه، تبریز و … تماس بگیرید. و یا از طریق سایت سفارش آنلاین دهید.

مبل شویی در تهران انجام شستشو توسط افراد مجرب و با سابقه

شستشوی مبلمان در منزل غرب تهران

استفاده از دستگاه های مجهز و روز دنیا

استفاده از شامپوی درجه یک آلمانی شامپوی تگزافون

خدمات قالیشویی در تهران به صورت سنتی دستی و یا با ماشین

آقای عمرانی 09124199829

شستشوی نما در ارتفاع بلند تهران و کرج

شستشوی نما در تهران

کار در ارتفاع خدمات راپل ضد آب سازی ( آب گریزی ) مصالح ساختمانی و کلیه سطوح با پوشش نانو تکنولوژی (زایکوسیل) فناوری نانو . واتر سند بلاست جهت رسوب زدایی بدنه کشتی ، زنگ زدایی ،رسوب زدایی ،ماسه زدایی و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی . رنگ آمیزی صنعتی(متداولترین روش جهت حفاظت مخازن ،خطوط لوله ،دیواره کشتی ها و سازه های فلزی در مقابل با عوامل خورنده محیط،پوشش توسط رنگ ها ،رزین ها و عایق هاست) . رنگ آمیزی سازه های صنعتی و تاسیسات صنعتی و پالایشگاهی و سکوهای نفتی در دریا و …  
کار در ارتفاع بدون داربست
 

انجام کلیه فعالیت های کار در ارتفاع بدون داربست نماشویی , رنگ کردن نما , پیچ و رولپلاک نما , نصب تابلو در ارتفاع و نورپردازی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در سراسر تهران  ارائه دهنده خدمات کار در ارتفاع ( خدمات راپل ) و مناطق غیر قابل دسترس ( دسترسی با طناب ،راپل ) به شرح ذیل : خبا استفاده از رنگ های زینک ریچ ،زینک فسفات و … مقاوم به UV رنگ آمیزی کشتی و ناوهای عظیم بر روی دریا با دستگاه ایرلس نورپردازی نمای ساختمان ،پل ها و …(نصب وال واشر) در ارتفاع . شستشو ماشین آلات صنعتی . جوشکاری و بازرسی جوش (NDT) در ارتفاع توسط راپل : مجری خدمات کار در ارتفاع . ایمن سازی جاده های صخره ای در برابر ریزش سنگ (میشینگ) توری بندی و پایدار سازی در ارتفاع بدون نیاز به داربست .

خدمات نما با طناب شستشوی نما با واترجت , شستشوی نما در تهران برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09129314264 تماس حاصل فرمایید. خدمات نگهداری و رنگ آمیزی دودکش های صنعتی با تکنیک کار با طناب بدون محدودیت ارتفاع . انجام نمونه برداری از معادن به روش کار با طناب ، راپل . نصب توری بر روی حیاط خلوت ها بدون نیاز به داربست بوسیله خدمات دسترسی با طناب ،راپل بدون محدودیت ارتفاع .نصب توری پاسیو ،پوشش سقف پاسیو ،پوشاندن پاسیو  پیچ و رولپلاک نما با طناب , پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

 کالیبراسیون و تظیم فرستنده و گیرنده های مخابراتی ،کار در ارتفاع بی نیاز به داربست . ارایه خدمات نگهداری سکوهای نفتی بر روی دریا ،دکل های مخابراتی،نیروگاه ها،صنایع پتروشیمی،کشتی ها ،سدها ، پل های مواصلاتی و … . خدمات مخازن و فضای بسته : مجری راپل . اجرای عایق بر روی لوله های پالایشگاهی و صنعتی به روش صخره نوردی صنعتی . . نصب تجهیزات و اشیاء سنگین و حجیم در ارتفاع بوسیله تکنیک راپل ،کار در ارتفاع بدون محدودیت ارتفاع . نصب بیلبورد ،تابلو و بنرهای تبلیغاتی در ارتفاع بدون داربست با استفاده از خدمات راپل بدون محدودیت ارتفاع . عکسبرداری و فیلم برداری در ارتفاع به شیوه راپل ،دسترسی با طناب بدون محدودیت ارتفاع . انجام کابل کشی در ارتفاع با روش کار با طناب ، راپل . اجرای دوربین های مداربسته در ارتفاع با استفاده از تکنیک راپل . هرس درختان با استفاده از تکنیک دسترسی با طناب ،راپل . پوشاندن درز انقطاع ساختمان با روش کار با طناب بدون داربست . پوشش درز انقطاع در نما ، پوشش درز انبساط ساختمان . آببندی نمای ساختمان و سطوح : مجری خدمات راپل : آببندی نمای سنگ ،آببندی نمای کامپوزیت ،آببندی نمای فریملس ،آببندی نمای کرتین وال ،آببندی نمای رومی ،آببندی نمای سیمانی ،آببندی نمای آجری .