آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی در تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و کرج

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی

آگهی مشاغل صنعتی و خدماتی در تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و کرج

حفاظ آهنی درب آپارتمان ارزان در تهران

ساخت حفاظ های آهنی درب آپارتمان از نوع آکاردئونی ، کم جا و زیبا ، ارزان با نصب سریع توسط صنایع فلزی آریا

در هر کجای تهران یا کرج هستید میتوانید برای خرید حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان و پارکینگ با شماره تلفن 09126215957 تماس بگیرید

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی قیمت مناسب

این گونه درب های آکاردئونی برای مکان هایی که فضا محدود ست در اولویت قرار دارد.درب آکاردئونی علاوه بر حفظ امنیت امکان دید و عبور جریان هوا را نیز فراهم می نماید،و به خصوص برای مکان های گرم و مرطوب که تهویه هوا امری مهم و ضروری است مناسب می باشد. هنگامی که   درب  اکاردئون بسته است،قسمت انتهای تاشو آنها میتواند تا زاویه ی 270درجه چرخش داشته باشد،تا فضای راهرو یا گاراژ،مغازه و ...ما را روشن تر نگه دارد. قفل این درب ها از کانال با پرچ سنیگین Uشکل با قابلیت بازگشت به عقب می باشد.این درب کاملا امن می باشد و در انتها و ابتدای آن از دو غلتک توپی شکل برای باز و بسته شدن آسان تر استفاده شده است. این شبکه ریل مانند به میله های عمودی پرچ شده اند و اجازه هیچ ونه دستکاری توسط سارقان وجود ندارد،این درب بدون نیاز به جوش در محل واشر های اضافی می باشد. از مشخصات ظاهری این درب آکاردئونی میتوان به رنگ کوره ای و تراکم بالای ستونک ها اشاره کرد. این درب در اندازه های مختلف در صنایع فلزی آریا تولید می شود.

حفاظ ضد سرقت پنجره و درب ورودی آپارتمان

مشخصات درب های اکاردئونی آریا

 1 -به حداقل رساندن خطا در ساخت و حرکت بسیار روان درب آکاردئونی

2 -دارای ضریب اطمینان بالای ۳۵درصد نسبت به نمونه های دست ساز درب آکاردئونی

3 - پرچ های بسیار قوی و استحکام بی نظیر پرچ ها بادستگاه CNC

4- دارای آلودگی صوتی اندک به هنگام باز و بسته شدن درب آکاردئونی

5 - بازرسی های متعدد جوش و تضمین کیفیت در فرآیند های تولید توسط واحد تنظیم وتضمین کیفیت صنایع فلزی آریا

6 - مقرون به صرفه بودن از لحاط صرف زمان و هزینه برای مشتریان

7 - رنگ آمیزی رایگان الکترواستاتیک (کوره ای)توسط صنایع فلزی آریا

8 - حمل و نصب رایگان توسط شرکت صنایع فلزی آریا به درب منازل

درب آکاردئونی

 صنایع فلزی آریا ،سازنده انواع حفاظ آهنی درب آپارتمان با حمل ،نصب و رنگ اکترواستاتیک (کوره ای) درجه یک ، درب آکاردئونی در آپارتمان ها ی مسکونی،تجاری واداری مغازه در انواع تک لنگه و دو لنگه، جهت افزایش ایمنی بر روی درب های ضد سرقت ، درب های ورودی ساختمان ، درب واحدهای تجاری و اداری ، پنجره ویلاها و غیره توسط صنایع فلزی آریا قابل نصب می باشد. در شهر تهران به دلیل شلوغی بسیار زیاد، لزوم حفاظت از منازل و ساختمان ها و افزایش امنیت آن ها مساله ای بسیار مهم برای صاحبان آن ها به شمار می رود. درب های آکاردئونی برای حفاظ پنجره غرب تهران و درب ها گزینه بسیار مناسبی برای حفاظت از آن ها در شهر تهران است که به دلیل مقاومت بالا و ساختار آهنی مستحکم آن ها مورد استقبال و استفاده بسیاری از مالکان و صاحبان منازل و ساختمان ها شده است. درب آکاردئونی غرب تهران که در محدوده مناطق غربی تهران استفاده می شود انتخاب ایده آلی است که ساکنان این مناطق در شهر تهران بتوانند آسایش و آرامش خاطر را به هنگام نبودشان در منازل و محل کار داشته باشند. انجام بسیاری از کارهای جزئی و ریز جوشکاری مانند آهنگری در غرب تهران تنها در محل و با اعزام جوشکار سیار امکان پذیر است. این روش هم مقرون به صرفه تر است و هم این که خدمات جوشکاری با کیفیت مطلوبی انجام می شود. چنانچه ساکن محله های غرب تهران هستید و انواع خدمات جوشکاری سیار غرب تهران را نیاز دارید، بهترین روش تماس با جوشکار سیار غرب تهران و اعزام به محل است.

حفاظ ضد سرقت پنجره و درب ورودی آپارتمان

تلفن تماس برای سفارش و خرید حفاظ اکاردئونی آهنی در تهران و کرج

09126215957

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.